• O jídelně
  • Vnitřní řád
  • Ceník stravování
  • Jídelníček
  • Seznam alergenů
  • Kontakt

VNITŘNÍ ŘÁD

Organizace provozu stravování

  1. začátek a konec výdeje pokrmů pro děti probíhá:
    -ve ŠJ výdej oběda do jídlonosiče od 10.30 hod. do 11.30 hod.
    -ve třídách MŠ od 11.45 hod. do 12.15 hod.
  2. jídla poskytovaná v rámci školního stravování i stravování zaměstnanců MŠ jsou vždy konzumovaná v prostorách subjektu. Strávníci si nemohou odnášet zbytky jídel (o odnosu ovoce, jogurtů v kelímku, oplatků apod. rozhodne ředitelka ŠJ.) Jídlo je určeno k okamžité spotřebě v době výdeje.
  3. ŠJ neposkytuje dietní stravování!
  4. obědy pro nahlášené, ale nepřítomné děti, si mohou rodiče vyzvednout do jídlonosiče (používání skleněných nádob je zakázané) do 11.30 hod. ve ŠJ, ale pouze v první den nepřítomnosti dětí, protože nárok na zvýhodněnou cenu stravy, tj. pouze za cenu potravin, má strávník pouze první den neplánované nepřítomnosti ve škole nebo školském zařízení - § 4 odst. 9 vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů; pokud zákonný zástupce svoje dítě řádně neodhlásí ze stravování, dítě si stravu neodebere, ale školní jídelna ji připraví, bude zákonný zástupce povinen uhradit veškeré finanční náklady na přípravu stravy, tj. včetně osobních a věcných nákladů). Aktuální výše finančních normativů podle kategorie strávníků jsou v příloze tohoto řádu.
  5. přihlašování a odhlašování stravy během školního roku lze pomocí elektronické aplikace Twigsee. Vždy však jen do 11.00 hod. na další následující den.
  6. stravné se platí:
    - složenkou
    - převodem z účtu
    - trvalým příkazem z účtu
  7. stravné dětí v MŠ je nutné uhradit do každého 25. dne předchozího měsíce, strava bude vydávána pouze těm dětem, jejichž rodiče prokazatelně uhradili předepsanou finanční částku za stravné na následující měsíc
  8. přeplatky na stravném se vrací na konci školního roku, nejdříve však v červenci strávníkům, kteří definitivně končí školní docházku. U strávníků, kteří pokračují v docházce se přeplatek automaticky převádí do příštího školního roku.
  9. strávníci jsou povinni se chovat při stravování v souladu s hygienickými a společenskými pravidly při stolování. Při podávání jídel ve třídách MŠ Pellicova dohlíží na dětské strávníky pedagogický pracovník.
  10. problémy nebo své připomínky k pokrmům strávník hlásí ředitelce školní jídelny
  11. technické nebo hygienické závady hlásí strávník ředitelce školní jídelny
  12. připomínky rodičů ke stravování lze podávat písemně nebo osobně ředitelce ŠJ
  13. jídelní lístek je vyvěšený na nástěnce v MŠ
  14. úřední hodiny ředitelky školní jídelny: úterý a čtvrtek od 7.00 hod. do 10.00 hod.

Ochrana osobních údajů

  1. za ochranu osobních údajů odpovídá ředitelka školní jídelny
  2. nápomocnou osobou ředitelky při práci s osobními údaji je pověřenec na ochranu osobních údajů
  3. pověřenec je přímo podřízen ředitelce školní jídelny
  4. pověřenci nejsou udíleny žádné pokyny týkající se plnění jeho úkolů podle nařízení, pro plnění svých úkolů nesmí být propuštěn ani nijak postihován za nezávislý způsob výkonu povinností
  5. pověřenec nenese osobní odpovědnost za nedodržování GDPR, právní soulad v oblasti ochrany dat je odpovědností ředitelky školní jídelny. Ředitelka školní jídelny pro svoji odpovědnost není vázaná radou nebo stanoviskem pověřence při ochraně osobních údajů

Tento vnitřní řád školní jídelny nabývá účinnosti dnem 1. 1. 2022.


Marie Šándorová ředitelka školní jídelny

© Školní jídelna Brno, Pellicova 4

Webdesign a hosting IT Done s.r.o.

Administrace
  • O jídelně
  • Vnitřní řád
  • Ceník stravování
  • Jídelníček
  • Seznam alergenů
  • Kontakt
  • Povinně zveřejňované informace
  • Ochrana osobních údajů
  • Informace poskytnuté dle zák. č. 106/1999 Sb.
zriadovatel